منتدى أعمالك
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى اول موقع على الانترنت الأول لأعمالك
يمكنك الانضمام معناااا والتسجيل فى المنتدى لكى تتمكن من رؤية المواضيع المميزة
والمشاركة فى الحملات والمشاريع الجماعية وتتعاون معنا
سجل الان
منتدى أعمالك
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى اول موقع على الانترنت الأول لأعمالك
يمكنك الانضمام معناااا والتسجيل فى المنتدى لكى تتمكن من رؤية المواضيع المميزة
والمشاركة فى الحملات والمشاريع الجماعية وتتعاون معنا
سجل الان
منتدى أعمالك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اعمالك للمشاريع التجارية الصغيرة والمتوسطة والكبيرة للتسويق والانتاج

الرئيسيةالرئيسية  منتدي اعمالكمنتدي اعمالك  المنشوراتالمنشورات  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

منتدى وموقع أعمالك الاول لأعمالك عبر الانترنت فى مجال المشاريع والافكار المربحه

عزيزى الزائر عند تسجيلك فى موقعناااا لازم تتوجه الى اميلك اللى سجلت به

و قم بتفعيل اميلك واتوجه مرة اخرى على موقعنا وسجل دخول هكذا يتم تفعيلك بالمنتدى

اعلانات هامة ||

عودة مرة اخرى من جديد مع كافة التحديثات الجديدة .:::. زيادة عدد اعضاء جروب ورشة فى كل بيت لصناعة الكروشية الى اكثر من 300 الف مشتركة فى مجال الكروشية على الفيسبوك .:::. منتدى اعمالك من اقوى المنتديات على الانترنت فى مجال المشاريع المتحدة والمتعاونه .:::. منتدى اعمالك هيقدم لكم فى الايام المقبلة افكار ومشاريع وحملات نرجو المتابعه الدائمه .:::. مرحباااا بكم فى منتدى أعمالك الجديد :)

كوفيه قطيفة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

مجهوده فى المنتدى : 30
شكر خاص : 0

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:22 pm

دى كوفية قطيفة من انتاجنا ب 30 جنيه متوفر منها 12 قطعة بألوان مختلفة طولها 130 سم اتمنى ان تنال اعجابكم

[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/img]
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة
rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالإثنين أكتوبر 03, 2011 10:22 pm

متشكرة جدا على ردك واهتمامك
rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالأربعاء أكتوبر 05, 2011 6:34 pm

عاوزين رأى الاستاذ خالد فى المنتج
خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

مجهوده فى المنتدى : 1642
شكر خاص : 19

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالأربعاء أكتوبر 05, 2011 7:21 pm

تسلم ايدك طبعا ورائع جدااا
بس ياتراا السعر دة اخر ؟ وهل هيتناسب للسوق ؟ يعنى انا هستلمه بـ30 جنية انا هبيعه بكام والتاجر هيبيعه بكام وهل الزبون هيكون متناسب معه السعر ولا دة طبيعى فى السوق ايه رائيك ؟

وسؤال اخر هل الشغل كله بناتى ولا فى شغل رجالى ايضاا ولو موجود ممكن صورة اخرى وايضا السعر ؟

فى انتظار ردك اختى الكريمة وان شاء الله خير
تحياتى لكى

اذا كنت تمشي في الظلام ومعك
مصباح يضيء لك الطريق
فلا تتأخر في رفع المصباح عاليا ليهتدي معك الآخرين

فالإنسان لا يعمل لنفسه
ولكن يعمل لنفسه  وللآخرين....وسعادته في
أن يبصر النجاح في يد من يحب

وإن كره أحد الانتفاع بضوء مصباحك فليذهب للسير وحده فلن يضرك
شيئا، وسيبقى نورك يشع لغيره قادم من بعيد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

https://a3maalk.yoo7.com
rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 12:44 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعتذر على التاخير فى الرد لانى كنت احاول ان اتوصل لانسب الاسعار . بالنسبة للكوفية القطيفه يا استاذ خالد ممكن توصل سعرها الى 25 جنية . ونفسالكوفية ممكن تتعمل بالصوف التركى بسعر 18 . والنسبة للكوفيات الرجالى سيتراوح الثمن من 20 الى 25 حسب ختمة الصوف وان شاء الله الاسعار دى كويسه جدا وهتلاقى قبول فى السوق . لان الكوفيات الحريمى فى السوق ببتراوح بين 35 و50 وفى اغلى بكتير فى المحلات الكبيره . واعتقد ان دى اسعار كويسه جدا وربنا يوفقنا . ملاحظة يوجد جميع الالوان . حاليا . وانتظر رد حضرتك
امة الله ام رانيا
مشرفة اقسام الكروشيه
مشرفة اقسام الكروشيه
امة الله ام رانيا

مجهوده فى المنتدى : 321
شكر خاص : 10

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 1:18 am

rr2f كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعتذر على التاخير فى الرد لانى كنت احاول ان اتوصل لانسب الاسعار . بالنسبة للكوفية القطيفه يا استاذ خالد ممكن توصل سعرها الى 25 جنية . ونفسالكوفية ممكن تتعمل بالصوف التركى بسعر 18 . والنسبة للكوفيات الرجالى سيتراوح الثمن من 20 الى 25 حسب ختمة الصوف وان شاء الله الاسعار دى كويسه جدا وهتلاقى قبول فى السوق . لان الكوفيات الحريمى فى السوق ببتراوح بين 35 و50 وفى اغلى بكتير فى المحلات الكبيره . واعتقد ان دى اسعار كويسه جدا وربنا يوفقنا . ملاحظة يوجد جميع الالوان . حاليا . وانتظر رد حضرتك

ان شاء الله الاستاذ خالد هيرد عليكى ويكون فى تعاون مثمر

rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 2:11 am

شكرا ليكى
rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 4:35 am

كوفية ب18 جنية غاليه جدا . امال ايه الرخيص . والرجالى ب 20 بردو غاليه جدا مع ان الرجالى بتبقى الغرزه ضيقه والكوفية طويلة . انا مش عارفه الحقيقة ارخص من كده ايه مع ان انا شوفت فى المنتدى كوفيات ب 35 و30 .انتى عارفه شلة القطيفه بكام 7ونص والكوفية بتاخد 20 جنية خيط كوفيه وخيط الورده ولو مش مصدقه هات خيط وجربى عموما انا منتظره رد الاستاذ خالد

خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 4:40 pm

السلام عليكم
ارجوكم ان تاخذو الاقتراحات والتشاور بصدر رحب ولا تزعلو من بعض كلنا بنكون عايزين المصلحة للحملة سواء الاعضاء او المشرفات فلازم يكون عندناا علم بكل كبيرة وصغيرة فى الشغل عشان محدش يقدر يضحك علينا فبتالى تدخل المشرفات يعتبر جزءكبير من الحملة للحفاظ والامان على الحملة وايضا ادارتها فى غيابى وكل اللى عايزين نوصله هو اننا نحفظ حقوقنا وحقوق الاعضاء ايضاااا لان هذا حق وكل واحد لازم ياخد حقه فنرجو بعدم التشدد او الزعل من اى حد داخل الحملة

بخصوص شغل الكوفيات انا هطلبها فى الاسبوع المقبل لان فى شغل فى البوك كتير وايضا فى بعض الاشغالات وايضا فى تصوير على قناة المحور فى هذا الاسبوع ان شاء الله فبعدها هنبدء بطلب الكوفيات ان شاء الله تعالى وعشان الجميع يشتغل ايضا فى الكوفيات عشان نقدر نجمع كميات كويسة عشان نقدر نوعها على التجار بكل سهولة

طيب عرفينى اختى اقل كمية ممكن استلمها كام منك؟ ورجالى ام حريمي ارجو التحديد بالظبط
وهل حضرتك هتنتظرى للاسبوع المقبل ؟

فى الانتظار

مصباح يضيء لك الطريق

فالإنسان لا يعمل لنفسه

rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 5:45 pm

السلام عليكم
استاذ خالد بالنسبة لللأسعار اللى انا كتتها لحضرتك دى اخر اسعار عندى . بالنسبة للكوفيات الحريمى القطيفه والصوف عندى منها كميات بموديلات مختلفه اما الرجالى ممكن اسلم حضرتك 12 كوفيه . وعلى فكره يا استاذ خالد حضرتك لو نزلت السوق وخصوصا محلات الطرح هتلاقى الكوفيات بالسعر اللى انا كتبته لحضرتك من 35 وبتوصل 70 كمان حسب طولها وعرضها وشغلها ومافيش حاجه اسمها لازم طول معين او عرض معين فى الكوفيه . دى بتبقى حسب الشغل والشكل اللى الواحد عاوزه . وحضرتك عارف ان انا فى السوق من زمان وعارفه انا بقول ايه
خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 7:50 pm

اقتباس :
انا اسفه استاذ خالد لان ردها معناه ريحي نفسك بس بطريقه مؤدبه

اسفه ليك استاذ خالد
لا داعى للاسف مشرفتنا الغالية على هذا لانه حق وحق علينا عشان نحفظ حقوق الاعضاء وايضا حقوقنااا وانتم بتتعبو جدااا ولكم التحية والتقدير وعارفين شغلكم كويس فلا يستطيع احد ان يشكك فى ذلك او ينفى ذلك
الحملة تعتبر لكم وللجميع بدون استثناء فلا نحاول ان نبتعد عن مسار العمل ونتجه الى مسار الخناق او الزعل
وانا اسف ليكى ماما نادية لو كان فى حاجة زعلتك من الاخت رحاب ممكن تكون مش تقصد انها تزعلك
وتحياتى لكى مشرفتنا الغالية

اقتباس :
السلام عليكم
استاذ خالد بالنسبة لللأسعار اللى انا كتتها لحضرتك دى اخر اسعار عندى . بالنسبة للكوفيات الحريمى القطيفه والصوف عندى منها كميات بموديلات مختلفه اما الرجالى ممكن اسلم حضرتك 12 كوفيه . وعلى فكره يا استاذ خالد حضرتك لو نزلت السوق وخصوصا محلات الطرح هتلاقى الكوفيات بالسعر اللى انا كتبته لحضرتك من 35 وبتوصل 70 كمان حسب طولها وعرضها وشغلها ومافيش حاجه اسمها لازم طول معين او عرض معين فى الكوفيه . دى بتبقى حسب الشغل والشكل اللى الواحد عاوزه . وحضرتك عارف ان انا فى السوق من زمان وعارفه انا بقول ايه

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
بخصوص السعر الاخير انا مش اتكلمت فيه اختى الفاضلة لاننا عارفين كويس اسعارالخيوط وكيفية التصنيع والوقت فعشان كدة كلمتك المشرفة على السعر وكمية الخيط وتكليف الاستخدام
وبخصوص السعر والسوق
حضرتك انتى قولتى ان السعر 35 دة كان اقل شئ ودة اللى بيبيعو المحلات امال لو انا اخذت الشغل بـ35 جنية انا هبيعه بكام ؟وليه احنا مش ننافس الناس اللى بتنزل شغل للسوق بسعر غالى
لازم نتعود فى شغلنا اننا نجمع الارباح من الكمية وليس من القطعة عشان يكون فى شغل مستمر بيننا وبين التاجر بشكل مستمر ان شاء الله
واختى الكريمة السوق ملهوش كبير وكل مدينة او كل محافظة او كل منطقة بيختلف سعرهاا واذواقها وعرضها للشغل فلازم نكون متفاهمين ذلك وطبعا انتى عارفه دة كويس كما ذكرتى انك فى السوق وعارفه دة فلازم ننزل بشغل بجميع اذواق الناس ونراعى فى السعر عشان يكون فى شغل مستمر مع التاجر اللى هنتعامل معاه مش مجرد بضاعة وهتتباع وخلاص ! لان السوق هو اللى عايز كدة مش احنا!

وبخصوص الجملة هذة للتوضيح
اقتباس :
انا مش عارفه الحقيقة ارخص من كده ايه مع ان انا شوفت فى المنتدى كوفيات ب 35 و30
ممكن تكون بالفعل الكوفية موجودة تمام
ولكن مين قلك ان انا اشترتها او اخذتها اصلا او اتفوض مع صحبة الشغل بنفس السعرهذا ؟ اختى الكريمة هذا القسم عرض وطلب زى السوق بالظبط لو انا كنت اخذتها بالسعر دة كنت قولت اوكى لكن انا مش اخذتها بنفس السعر دة ولا اتفقت عليها من الاساس

الشئ الاخير اتمنى بعدم الانفعال وياريت نتفاهم ونتشاور مع بعض عشان ربنا يجمعنا على خير ويصلح لنا الحال

والنهاية انا موافق على السعر ان شاء الله ولكن هيتم البدء فى استلام الكوفيات منك ومن الاخوات الاخرين فى الاسبوع المقبل ليتم تجميع عدد كويس من الشغل

وفى انتظار ردك على التاكيد للعمل معنا عشان اعتمد هذا الموضوع
تحياتى لكى

مصباح يضيء لك الطريق

فالإنسان لا يعمل لنفسه

rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 9:27 pm

السلام عليكم
استاذ خالد خلاص على خيرة الله الاسبوع اللى جاى انا هكون جاهزه بتشكيله كبيره بأسعار مختلفه اقصاها 25 جنية . وليه تعليق بسيط انا كنت بتكلم عن الكوفية اللى ب 35 مش قاصدى ان هى غاليه انا بقول ان الاسعار بتتفاوت وعلى فكره الكوفيه اللى معروضه فى المنتدى ب 35 مش غاليه لانها شغل نول وكمان صوف تركى . وشغل النول متعب تير عن شغل الابره . وربنا يوفقنا جميعا . وبالنسبة للسوق فا السوق فيه الغالى والرخيص وفى ناس بدور على الرخيص وناس بدور على الحاجه الحلوه والخامة النظيفه . وانا مكنش قصدى انفعل بس لما بتعب فى الحاجه واحاول اجيب انسب سعر وبعد كده الاقى حد بيهاجمنى ويتهمنى انى بغلى دى حاجه تزعل ز وعموما حصل خير . وميعادنا الاسبوع اللى مقبل مع تشكيلة تحفه بإذن الله وانا مش هنزل الصور الكوفيات خليها مفاجئة
خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 11:28 pm

اقتباس :
استاذ خالد
حضرتك سفرت ورجعت يسلامه وانا والحمد لله محطضنه البنات وارجع لموضوع روابط الشنط وحتشوف البنات مكلمني ازاي انا بعتبر كلهم بناتي وانا تحت امر اي بنت في اي شئ حتي لو موضوع شخصي
لما الاقي بنت من بناتي اواخت تكلمني كده طبعا حزعل واوعدك دي بالذات مليش دعوه بيها
اسفه ياابني انني حطيتك في موضوع انت مش فاضي ليه
وطبعا انا عارفه مدي اهتمامك لانك عارف مدي حبي واهتمامي بالمنتدي

اشكرك استاذ خالد
طبعا ياست الكل وهو اناا اقدر اتكلم انتى والمشرفين بجد ربنا ما يحرمنى منكم يارب ويجزيكم كل خير على المجهود الكبير اللى بيتم فى غيابى وايضا وانا موجود ولا يمكن ان انكر ذلك او انفيه ابدا طبعا
وانتى تتخذى الازم فى اى وقتومش هقولك انتى عملتى ايه او اى شئ لانى على ثقة تاما انا المشرفات والشخصيات اللى بتعامل معاها ششخصيات محترمه وعارفين ربنا وبيحافظو على اى شئ سواء فى المنتدى او خارج المنتدى ربنا يبارك فيكى ياامى ويحميكى ويحفظك يارب واللى انتى شيفاه صح الصح للمنتدى اعمليه
خالص تحياتى لكى يا أمى
وجزاكى الله كل خير

اقتباس :
السلام عليكم
استاذ خالد خلاص على خيرة الله الاسبوع اللى جاى انا هكون جاهزه بتشكيله كبيره بأسعار مختلفه اقصاها 25 جنية . وليه تعليق بسيط انا كنت بتكلم عن الكوفية اللى ب 35 مش قاصدى ان هى غاليه انا بقول ان الاسعار بتتفاوت وعلى فكره الكوفيه اللى معروضه فى المنتدى ب 35 مش غاليه لانها شغل نول وكمان صوف تركى . وشغل النول متعب تير عن شغل الابره . وربنا يوفقنا جميعا . وبالنسبة للسوق فا السوق فيه الغالى والرخيص وفى ناس بدور على الرخيص وناس بدور على الحاجه الحلوه والخامة النظيفه . وانا مكنش قصدى انفعل بس لما بتعب فى الحاجه واحاول اجيب انسب سعر وبعد كده الاقى حد بيهاجمنى ويتهمنى انى بغلى دى حاجه تزعل ز وعموما حصل خير . وميعادنا الاسبوع اللى مقبل مع تشكيلة تحفه بإذن الله وانا مش هنزل الصور الكوفيات خليها مفاجئة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
على خيرت الله اختى وهيتم عمل اعلان لباقى المشتركين لتنفيذ الكوفيات ان شاء الله
وربنا يعينك يارب ويكرمك
وملحوظة ليكى : ماما نادية او مشرفتنا نادوو بتحبكم كلكم ومستعدة انها تقف معاكم وتكون معاكم فى اى وقت ودة عشان بتحبكم وبتخاف عليكم وبتحب المنتدى فلازم تعمل كدة اجبارى مع اى حد ادام فى خوف على الشغل وخوف على الناس اللى معانا فى المنتددى ودة من حقها وحق المنتدى فأرجو انك مش تزعلى منهااا

مصباح يضيء لك الطريق

فالإنسان لا يعمل لنفسه

rr2f
عضو مشارك
عضو مشارك

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة أكتوبر 07, 2011 11:52 pm

مافيش اى زعل . ده شغل وربنا يوفقنا جميعا يا رب . وحصل خير
شهد الحياة
عضو نشيط
عضو نشيط

مجهوده فى المنتدى : 65
شكر خاص : 3

كوفيه قطيفة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كوفيه قطيفة    كوفيه قطيفة  Icon_participateالجمعة نوفمبر 04, 2011 2:12 am

مدام ناديه انتى مش عارفه دى مين ؟؟ دى رحاب اللى قابلتى اختها عندك ساعة مبعت لك الخيط ومتزعليش هى اسلوبها كده مش بتعرف ازاى تحترم حد اكبر منها سنا
ربنا يهديها
فمتزعليش ابداااااااا انتى غاليه

كوفيه قطيفة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كوفيه رجالي
» احلا كوفيه لاحلا بنوته
» اطقم كوفيه وايس كاب من تنفيذى