منتدى أعمالك
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى اول موقع على الانترنت الأول لأعمالك
يمكنك الانضمام معناااا والتسجيل فى المنتدى لكى تتمكن من رؤية المواضيع المميزة
والمشاركة فى الحملات والمشاريع الجماعية وتتعاون معنا
سجل الان
منتدى أعمالك
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى اول موقع على الانترنت الأول لأعمالك
يمكنك الانضمام معناااا والتسجيل فى المنتدى لكى تتمكن من رؤية المواضيع المميزة
والمشاركة فى الحملات والمشاريع الجماعية وتتعاون معنا
سجل الان
منتدى أعمالك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أعمالك

منتدى اعمالك للمشاريع التجارية الصغيرة والمتوسطة والكبيرة للتسويق والانتاج

الرئيسيةالرئيسية  المنشوراتالمنشورات  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

منتدى وموقع أعمالك الاول لأعمالك عبر الانترنت فى مجال المشاريع والافكار المربحه

عزيزى الزائر عند تسجيلك فى موقعناااا لازم تتوجه الى اميلك اللى سجلت به

و قم بتفعيل اميلك واتوجه مرة اخرى على موقعنا وسجل دخول هكذا يتم تفعيلك بالمنتدى

اعلانات هامة ||

عودة مرة اخرى من جديد مع كافة التحديثات الجديدة .:::. زيادة عدد اعضاء جروب ورشة فى كل بيت لصناعة الكروشية الى اكثر من 300 الف مشتركة فى مجال الكروشية على الفيسبوك .:::. منتدى اعمالك من اقوى المنتديات على الانترنت فى مجال المشاريع المتحدة والمتعاونه .:::. منتدى اعمالك هيقدم لكم فى الايام المقبلة افكار ومشاريع وحملات نرجو المتابعه الدائمه .:::. مرحباااا بكم فى منتدى أعمالك الجديد :)
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر

lomlma
rasha khattab
nibrahim
ساميه
نورا رمضان
ام سمسومة
سامية احمد
ايناس عبد المنعم
مروة
ام مصطفى العربى
gangaaa
omtotro
Nadoo2011
أميرة عبد المنعم
خالد الطيب
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

مجهوده فى المنتدى : 1639
شكر خاص : 19

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر Empty
مُساهمةموضوع: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 24, 2011 10:50 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا بزوار وفريق ورشه فى كل بيت لصناعة الكروشيه
فى منتدى مندوبك المباشر
الاول لاعمال عبر الانترنت
وتحيه وتقدير لكل من ساهم فى رفع والاشتراك فى الحملة من البدايه الى يومنا هذا
واهلا وسهلا بكل من يريد ان ينضم اليناا

والان اخواتى الكرام

نعلن عن بدء توسيع الحملة على ارض الواقع كما بدائنا من على الانترنت فمن حقنا اننا ننزل الى ارض الواقع ونشوف النور
لأن من حقنا اننا نساعد الاخوات الذين يريدون العمل وفى اشد الحاجة للعمل لزيادة دخلهم
كما حق علينا اننا نصنع لبلدنااا وصناعة بأيدينااا كلنا نفتخر بيه ونحيا صناعة الكروشيه من جديد وبطريقة اقوى من الاول
لكى يشاهد العالم ان سيدات وبنات وامهات وابناء مصر قادرين على التغيير فى اصعب الاوقات وفى اشد الحالات
فضعونا نصنع هذا بأيديناا وان يكون كل سيدة او بنت او ام او اخ قام ببناء هذا الحملة العظيمه والرائعه
التى اثبتت تواجدها على الساحة بكل قوتها من انتاجها وتعاونها لبعضها
فهذا ليس غريب على ناس عايزة تحقق حلمهاا لاهلها و بلدهااا ولنفسها

اما الان اخواتى فى الله
لازم كلنا نتعاون مع بعض عشان نقدر نساعد بعض ونكبر الحملة اكتر من كدة ونصل الى ارض الواقع ان شاء الله

المطلوب والمختصر للموضوع

عايزين نعمل مجموعات من داخل محافظات مصر
وكل مجموعة هيكون لها ادارية
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر ?di=1413127665883

ووظيفة الادارية هى انها اللى هتباشر الاعمال مع المجموعة الخاصه بها فى محافظتها
والمسئولة هى اللى هتكون مسئوله امامنا عن المجموعة وشغل المجموعة

وايضا هى الل هتقوم بتوجيه المجموعة لتصنيع المنتج المراد تصنيعه وايضا تجميع البضايع من المجموعة ومن ثم التوجه من خلال ادارة الحملة العليا على ما هيتم فيما بعد

ادارة كل مجموعة من كل محافظة ممكن تكون اكتر من كذا شخصية عادى جداااا
عشان لو واحدة مشغوله يبقا فيه البديل لادارة الحملة فى اى وقت

وكل مجموعة هتحاول على قدها انها تنشر الفكرة على اللى يحتاج انها تتعلم الكروشيه او محترفين وتشتغل وتنتج واحنا هيكون علينا التسويق ان شاء الله
او تنشر الفكرة بما يقدرهااا على ذلك
ونحن بنقوم بأقصى مجهود لنشر الفكرة فى كل مكان عشان اللى محتاجة فعلا تشتغل تشغل معانا وربنا يكرمناااا
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر ?di=913127675105

معنا ان اى واحدة هتتقدم هنا على الادارة لمجموعة الفريق المتواجد فى محافظتهااا
لازم تكون عارفه ربنا كويس وعندها امانه وانا اعلم ان الحملة كلها فيها ناس ذوق وعندهم امانه ولكن انا بأكد فقط
لازم تكون قد المسئوليه ومتابعه الحملة فى اى وقت من الاوقات ومش شرط انها تكون متواجدة بصفة ديماا على الانترنت عشان نحن عارفين كويس ان كل سيدة عندها مشغوليتها فى حياتها ونحن نقدر ذلك فلا نريد ان نضع لكم شئ فوق طاقتكم
لازم يكون عندها درايه تامه بشغل الكروشيه وعندهااا فكرة عن التصنيع وايضا العمل وعندها علم باسعار الخيوط واماكن الخيوط بيع الخيوط فى محافظتها
حتى لو هتسطيع انها تبيع الخيوط ويكون لها ربح اضافيه فيه مفيش مشكلة ان شاء الله
لازم تحافظ على الحملة وبكل امانه ولا داعى للعب معنا فى دور الخيانة فى اى وقت من الاوقات وربنا مايجيب هذا

طبعا ايه المستفد من هذا ؟
المستفيد انك هتساعدى ناس بالتواصل معنااا بشكل مباشر وانتى تعتبرى المسئوله عنهم
انك هتشتغلى فى مجالك عادى فى تصنيع الكروشيه وبتشغلى فريق معكى
انك هتكبرى معنا الحملة اكبر واكبر واكبر حتى نصل الى النور والعالم كله يعرف بحملة ورشه فى كل بيت باذن الله
انك هتفتحى شغل لنفسك وتسويق مجانا لكى !
وغير كدة مش تنسي انك هتساعدى ناس على العمل لفتح بيوت فى اشد الحاجة لزيادة دخلها او للعمل وكلنا نعرف الظروف اللى بتمر بيها البلد والناس عامله ازى

ياجماعة هذه الخطوة كبيرة جدااا ولا احد يستهين بهااااا
هذه الخطوة هننزل بيها على ارض الواقع بين الناس يعنى مش على النت بس
والحملة كدة هتكون اكبر مصنع على الانترنت وعلى ارض الواقع لانتاج الكروشيه بكميات ومصدره من داخل كل بيت فى مصر !
هذا العمل لو تحقق بالفعل فانه هيكون شئ مشرف لبلدنا و للناس كلهااا

اما الان
من تستطيع تحمل المسئوليه ان تضع رد فى نفس هذا الموضوع
كا مسئوله فى حملة الكروشيه من داخل محافظتها

كل محافظه وادارتها ممكن تتكون من 5 افراد عشان يقدرو يساعدو بعض و عشان لو فى اى اخت عندها ظروف يكون فى بديل لها لما ترجع بالسلامة مرة اخرى للتعامل تانى
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 2542376258
خطوات عمليه هتم بشكل واقعى عند انضمام الاداريين
1- جميع الفريق الادارى هيتم التواصل عن طريق الاميل او التليفون او الفيسبوك او الرسائل
والتليفون نحن نعلم ان فى سيدات لا تستطيع الاتصال بى شخصياا عشان بمعنى اصح انى رجل او شاب فهذا بيكون مشكله لديهم
اما الان فيمكنكم الاتصال بالنائبه والادارية للحملة أمى الفاضله نادو مباشر عن طريق التليفون او الطرق اللى ذكرتهاااا

2- هيتم عمل اجتماعات على النت مثلا على الفيسبوك عن طريق الشات الجماعى لنضع بعض الاقتراحات الهامة للحملة والواجب عاملها لتنسيق الحملة وتوسيعها اكتر واكتر ونكون متمكنين منها بشكل كبير وبحمكة بدون اى مشاكل

اما الان
من تستطيع تحمل المسئوليه ان تضع رد فى نفس هذا الموضوع
كا مسئوله فى حملة الكروشيه من داخل محافظتها
ومش بس كدة لازم نتاكد منها انها فعلا هتابع الحملة من وقت الى وقت وانها فعلا هتشتغل معنا ودة هيبان فى بداية الاعلان عن هذا الموضوع

قائمة المشتركين

المشتركين الى الان من المحافظات التالية:

تأكيد الاشتراك
محافظة السويس
مسجله فى الموقعاميرة عبد المنعم
مسجله فى الموقعايناس عبد المنعم
غير مسجلة
جروب كروشيه السوايسيه
تاكيد الاشتراك
محافظة الشرقية
مسجل فى الموقع
خالد الطيب
مسجله فى الموقع
سماح طاهر
تاكيد الاشتراك
الغربية والدقهلية
مسجله فى الموقعماما نادو
تاكيد الاشتراك
محافظة البحيرة
مسجلة فى الموقع
Noura Ali
تاكيد الاشتراكمحافظة المنوفيه
مسجلة فى الموقعنسيم البحر

هذه القوائم والموضوع هيتم تحديثة عندمااا يشارك الاعضاء فى هذا الموضوع
ونرجو من اللى مش مسجلة فى الموقع تسجل فى الموقع عشان بالفعل تكون مشتركة معناااااا بكل جدية

هذا الموضوع خاص لتجميع اداريين فى كل محافظات مصر
وليس تكوين محترفين او مبتدائين لصناعة الكروشيه او بمعنى اصح ليس للبيع والشراء
اى رد غير مناسب للموضوع هيتم حذفه لعدم خروجنا عن حوار الموضوع واعتذر عن ذلك

وعلى بركة الله
ومن تقدم لتقدم
وان شاء الله تكون فتحت خير على الجميع وتكون خطوة ايجابيه حقيقى
اخر تحديث للموضوع
2011-12-24
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 3000007232

اذا كنت تمشي في الظلام ومعك
مصباح يضيء لك الطريق
فلا تتأخر في رفع المصباح عاليا ليهتدي معك الآخرين

فالإنسان لا يعمل لنفسه
ولكن يعمل لنفسه  وللآخرين....وسعادته في
أن يبصر النجاح في يد من يحب

وإن كره أحد الانتفاع بضوء مصباحك فليذهب للسير وحده فلن يضرك
شيئا، وسيبقى نورك يشع لغيره قادم من بعيد
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 650269930

https://a3maalk.yoo7.com
أميرة عبد المنعم
عضو جديد
عضو جديد
أميرة عبد المنعم

مجهوده فى المنتدى : 26
شكر خاص : 1

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 24, 2011 11:00 pm

السلام عليكم
انا معاك طبعا استاذ خالد..أنا و أختي..و ان شاء الله نكونوا على أد المسئولية..و يا رب الحملة تكبر و تدخل كل بيت مصري..حلمي بجد ان كل بنت و سيدة مصرية تشتغل و شغلها يتسوق..و نصدر للصين كمان..يا رب حلمي يتحقق يا رب..ربنا يبارك فيك يا رب يا أستاذ خالد

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 50313_13751634745_3653_n
كاتب هذه المساهمة مطرود حالياً من المنتدى - معاينة المساهمة
omtotro
عضو مشارك
عضو مشارك

مجهوده فى المنتدى : 30
شكر خاص : 2

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2011 1:06 am

دايما افكارك مميزة استاذ خالد ربنا يباركلك
انا ساكنه بين فيصل و الهرم فممكن ابقى ادارية عن المنطقة ده وكمان انا بساعد بإني بعلم الكروشيه في جمعية خيرية في الشارع عندي بأجر رمزي وفيها حوالي 4 بيعرفوا الكروشيه يعني ممكن نعمل جروب ونطلع شغل تكون محتاجه
والجمعية كمان فيها مكنتين تريكو وممكن نعمل حاجات تريكو بالمكن علشان يخلص بسرعة ونضيفله حاجات كروشيه زي الحواف او ورود
gangaaa
عضو مشارك
عضو مشارك

مجهوده فى المنتدى : 43

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2011 1:18 am

أستاذ خالد أنا من سوهاج ومحترفة كروشيه وبدأت فعلا مشروعى فى تصنيع ملابس الكروشيه لجميع الأعمار وإن كان تسويقى محدود إلا إنى ممكن أكون المسئولة عن اللى بيشتغلوا فى سوهاج لأنه فى ستات عندنا بيشتغلوا حلو قوى ومحتاجين بس مش عارفين يبتدوا منين
وأنا عارفة أماكن بيع الخيوط وبتعامل معاهم وممكن أشترى منهم بالجملة وأبيع لأى واحدة محتاجة أى نوع من الخيوط المتوفرة فى سوهاج
فى إنتظار ردكم الكريم ووفقكم الله لما يحبه ويرضاه
ام مصطفى العربى
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 4
شكر خاص : 0

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2011 2:34 am

السلام عليكم استاذ خالد انا عندى مشكلة ان مافيش حد فى بورسعيد بيشتغل غيرى وبجد نفسى اشترك معاكم فى الحملة بس انا بشتغل وحضرتك بتطلب كمية كبيرة وخايفة ماقدرش اوفيها وانا متخصصة قوى الحمد لله فى الطواقى والكوفيات وبعمل اشكال حيوانات للاطفال بس مشكلتى انى بطيئة ومافيش حد فى بورسعيد يقدر يساعدنى
مروة
عضو نشيط
عضو نشيط
مروة

مجهوده فى المنتدى : 81

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 25, 2011 1:39 pm

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر Nc51ewyk7vrv7wiufee

ت
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر Z
ايناس عبد المنعم
عضو نشيط
عضو نشيط
ايناس عبد المنعم

مجهوده فى المنتدى : 51

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 26, 2011 3:45 pm

السلام عليكم الف الف مبروك علينا كلنا ويارب المشروع يكبر وينجح وربنا يبارك فيك يا استاذ خالد ويارب نكون قد المسئولية
خالد الطيب
Admin
Admin
خالد الطيب

مجهوده فى المنتدى : 1639
شكر خاص : 19

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 26, 2011 4:23 pm

أميرة عبد المنعم كتب:
السلام عليكم
انا معاك طبعا استاذ خالد..أنا و أختي..و ان شاء الله نكونوا على أد المسئولية..و يا رب الحملة تكبر و تدخل كل بيت مصري..حلمي بجد ان كل بنت و سيدة مصرية تشتغل و شغلها يتسوق..و نصدر للصين كمان..يا رب حلمي يتحقق يا رب..ربنا يبارك فيك يا رب يا أستاذ خالد

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
وانتى واختك تنورو الحملة والله اختى اميرة وان شاء الله ربنا يحقق كل احلمنا جميعاا ياارب
فلنستعد للخطوات الاتية

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 3000007232
Nadoo2011 كتب:
الف مبروك استاذ خالد ربنا يقدرنا ونبقي قد المسئوليه

وان شاء الله حنثبت لحضرتك الكلام ده بالعمل
وبارب يوفقك وان شاء الله حيكون نجاح كبير
ربنا يجزيكى كل خير ياست الكل وبيكى وبكل الناس اللى هتنضم هنثبت لكل العالم اننا قاعدرين على التغيير والتنفيذ بايد الجماعة باذن الله
ربنا يبارك فيكى يارب ياامى

omtotro كتب:
دايما افكارك مميزة استاذ خالد ربنا يباركلك
انا ساكنه بين فيصل و الهرم فممكن ابقى ادارية عن المنطقة ده وكمان انا بساعد بإني بعلم الكروشيه في جمعية خيرية في الشارع عندي بأجر رمزي وفيها حوالي 4 بيعرفوا الكروشيه يعني ممكن نعمل جروب ونطلع شغل تكون محتاجه
والجمعية كمان فيها مكنتين تريكو وممكن نعمل حاجات تريكو بالمكن علشان يخلص بسرعة ونضيفله حاجات كروشيه زي الحواف او ورود
ربنا يبارك فيكى اختى الكريمة وعلى ما تقدميه لمساعدة الناس
طيب انتى عندك استعادة تستقبلى ناس من القاهرة عايزة تتعلم ؟ ياريت تعرفينى وكمان العنوان بالظبط والمكان اللى بيتم التدريب فيه ودة لو انتى هتقدرى تستقبلى ناس ليتم تعلمهم ويشتغلو وناخد منهم الانتاج ان شاء الله
تحياتى لكى

gangaaa كتب:
أستاذ خالد أنا من سوهاج ومحترفة كروشيه وبدأت فعلا مشروعى فى تصنيع ملابس الكروشيه لجميع الأعمار وإن كان تسويقى محدود إلا إنى ممكن أكون المسئولة عن اللى بيشتغلوا فى سوهاج لأنه فى ستات عندنا بيشتغلوا حلو قوى ومحتاجين بس مش عارفين يبتدوا منين
وأنا عارفة أماكن بيع الخيوط وبتعامل معاهم وممكن أشترى منهم بالجملة وأبيع لأى واحدة محتاجة أى نوع من الخيوط المتوفرة فى سوهاج
فى إنتظار ردكم الكريم ووفقكم الله لما يحبه ويرضاه
اهلا وسهلا بيكى اختى الكريمة وباهل سوهاج
كدة كويس اوووووى انتى كدة تعتبرى نفسك مسئولة لاهل سوهاج ان شاء الله
وهيتم اعتمادك فى الموضوع باذن الله وهيتم الاعلان عن المطلوب بعد خطوة اكتمال الاداريين والاستعداد
فارجو منك انك تتبعينا من وقت الى وقت اخر والمشاركة فى المطلوب عبر موقعنا
تحياتى لكى
ام مصطفى العربى كتب:
السلام عليكم استاذ خالد انا عندى مشكلة ان مافيش حد فى بورسعيد بيشتغل غيرى وبجد نفسى اشترك معاكم فى الحملة بس انا بشتغل وحضرتك بتطلب كمية كبيرة وخايفة ماقدرش اوفيها وانا متخصصة قوى الحمد لله فى الطواقى والكوفيات وبعمل اشكال حيوانات للاطفال بس مشكلتى انى بطيئة ومافيش حد فى بورسعيد يقدر يساعدنى
اهلا وسهلا بيكى ام مصطفى
ولا يهمك اختى الفاضله لو مفيش حد من بورسعيد اكيد هيشاركو لما الحملة هتتنشر اكتر من كدة
واكيد اللى هيشارك من بور سعيد هنعرفك به بس لازم يكون فى متابعه عشان تعرفى دة وعل فكرة فيه كتير من بور سعيد بس صوتنا يوصل ليهم ويوصلو لينا
وربنا يوفقنا ياارب وييسر امرناااا جميعا
مروة كتب:
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر Nc51ewyk7vrv7wiufee
ايناس عبد المنعم كتب:
السلام عليكم الف الف مبروك علينا كلنا ويارب المشروع يكبر وينجح وربنا يبارك فيك يا استاذ خالد ويارب نكون قد المسئولية
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا وسهلا بيكى اختى الفاضله
والله يبارك فيكى ياارب وانتى تنورى وان شاء الله هتكونى قد المسئوليه وان شاء الله المشروعدة هينجح بيكم
وقريب هنثبت دة ان شاء الله امام الجميع
تحياتى لكى

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 2718546486

مازال الاشتراك مفتوح لمن يستطيع ان تكون ادارية فى محافظتها ان شاء الله
ونرجو السرعة فى نشر الخبر عشان نبدأ على ارض الواقع

والله المستعان

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 2145184616

اذا كنت تمشي في الظلام ومعك
مصباح يضيء لك الطريق
فلا تتأخر في رفع المصباح عاليا ليهتدي معك الآخرين

فالإنسان لا يعمل لنفسه
ولكن يعمل لنفسه  وللآخرين....وسعادته في
أن يبصر النجاح في يد من يحب

وإن كره أحد الانتفاع بضوء مصباحك فليذهب للسير وحده فلن يضرك
شيئا، وسيبقى نورك يشع لغيره قادم من بعيد
توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 650269930

https://a3maalk.yoo7.com
omtotro
عضو مشارك
عضو مشارك

مجهوده فى المنتدى : 30

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 26, 2011 10:27 pm

موقع جمعية الضياء الخيرية

اقتباس :

ربنا يبارك فيكى اختى الكريمة وعلى ما تقدميه لمساعدة الناس
طيب انتى عندك استعادة تستقبلى ناس من القاهرة عايزة تتعلم ؟ ياريت تعرفينى وكمان العنوان بالظبط والمكان اللى بيتم التدريب فيه ودة لو انتى هتقدرى تستقبلى ناس ليتم تعلمهم ويشتغلو وناخد منهم الانتاج ان شاء الله
تحياتى لكى

امين يارب
اكيد ان شاء الله انا يسعدني اني اعلم الكروشيه
واساعد السيدات اللي نفسهم يتعلموا
والمكان هيبقى في الجمعية الخيرية
هيه اسمها جمعية الضياء الخيرية عنوانها 9ش محمد ابراهيم متفرع من شارع ضياء محطة حسن محمد الهرم محافظة الجيزة
التليفون 35859825
وهمه عندهم تعليم تفصيل ملابس وتعليم تريكو يدوي وتريكو مكن وتفصيل ملايات
وده موقعهم على النت في اول الكلام
سامية احمد
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 1

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 28, 2011 10:15 pm

السلام عليكم استاذ خالد
انا مدام سامية اسكن فى اول الهرم
انا موهوبة جدا فى الكروشية بعمل كل شىء مفارش اطقم بيبى بلوزات فساتين
عندى خبرة كبيرة فى الكروشية والغرز كلها اجيدها اجادة تااااااااااااااامةة
شفت البرنامج اللى كان فى التليفزيون مع الفنان اشرف عبد الباقى وحبيت اتواصل مع حضرتك لانضم لهذا المشروع واتمنى ان اقدم كل مالدى من خبرة فى هذا المشروع
ارجو التواصل معى لانضم اليكم باذن الله وتليفونى الار

[email=nona_hanan61@yahoo.com][/email]شكرا جزيلا واتمنى الرد سريعا من سيادتك

مدام سامية
حبيبه قلبي
اسفه ممنوع وضوع رقم تليفون او ايميل علي المنتدي
ام سمسومة
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 6

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 29, 2011 1:07 am

انا ممكن اكون ادارية فى اسكندرية وعلى فكرة انا عندى افكار مشاريع صيف وشتاء للكروشية بتنوع انواع الخيط انا اشتغلت فى المجال وبعت شغل عملت بلوزات وشيلان صيفى وشتوى واسعارى كانت حلوة وبحب اضيف للعمل لمسة جمال
نورا رمضان
عضو نشيط
عضو نشيط
نورا رمضان

مجهوده فى المنتدى : 74

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 29, 2011 2:23 am

تحياتى الى الاستاذ خالد والى ماما نادو وتحياتى الى كل عضوات الجروب المحترمات
انا نورا رمضان (noura ali ) من البحيرة ومتزوجة في الاسكندرية وعندى خبرة كبيرة في الكروشية والاسية وفي مجموعة من البنات بنشتغل مع بعض من البحيرة وان شاء الله نكون اد المسئوليه
والحمد لله بدانا في تنفيذ الموضوع اليوم على ارض الوقع اجتمعنا بالمجموعة العمل الخاص بنا في البحيرة عرفنهم طبيعة الشغل وفي اكتر من البنت عجبتهم الفكرة وعايزين يتعلموا الكروشية وان شاء الله نكون على قدر من هذه المسئولية
وان شاء الله حنبتدى بالمدينه الخاص بي ثم المدن القريبة الى ان تكون معنا جميل المدن والمراكز في المحافظة جميعا
وان شاء الله حنعلم مجموعة من البنات عن طريق مكان ثابت باجر رمزى للعمل معنا لتوسيع الحملة والاستفاده
وان شاء الله نوفر لهم الخيط عن طريق محلات البيع الجملة في المنشية وعن طريق المنتدى بيع الخيوط
وشكرا الاستاذ خالد وكل القائمين على المنتدى وعلى الافكار الجميلة
وجزاكم الله خيرا على هذا العمل

:شكرا:
ساميه
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 1

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 29, 2011 11:58 am

انا من دمياط وباعرف كروشيه كويس و ممكن اعمل مجموعه من خمس سيدات و عاوزه اعرف ازاي اشترك ياترى فيه تليفون ممكن اتصل بيكم عليه؟
nibrahim
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 6

مُساهمةموضوع: أريد المشاركة، أنا من السويس   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 11:09 am

أنا من محافظة السويس، و بدأت الكروشيه من 8 شهور تقريبا و الحمد لله عندي خبرة جيدة جدا و لي صفحة على facebook و هذا الرابط:

https://www.facebook.com/pages/Crochet-Shop/219299314747710?sk=wall

أستطيع قراءة تعليمات التنفيذ باللغة الانجليزية و لدي موديلات كثيرة جدا حيث انني مشتركة بمجلة للكروشيه و عندي مئات الموديلات، فهل يمكن الاشتراك معكم؟

ندى إبراهيم
ايناس عبد المنعم
عضو نشيط
عضو نشيط
ايناس عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 1:22 pm

nibrahim كتب:
أنا من محافظة السويس، و بدأت الكروشيه من 8 شهور تقريبا و الحمد لله عندي خبرة جيدة جدا و لي صفحة على facebook و هذا الرابط:

أستطيع قراءة تعليمات التنفيذ باللغة الانجليزية و لدي موديلات كثيرة جدا حيث انني مشتركة بمجلة للكروشيه و عندي مئات الموديلات، فهل يمكن الاشتراك معكم؟

ندى إبراهيم

اهلا بيكى شغلك كويس وابدى شوفى الحملات الى شغاله واشتركى فيها وابعتيلى او ابعتى لاميرة عبد المنعم على المنتدى او الفيس فى الجروب بتاعنا بالشغل الى خلصتيه بس المهم تشتركى فى الحملة الاول والى شغاله دلوقتى الاحذيه والبوكهات الحريمى حتلاقى روابطهم فوق فى المنتدى وهناك تشوفى التفاصيل وازاى حتشتركى ولو عايزة استفسار اسالى واحنا حنرد عليكى على طول

https://www.facebook.com/groups/warhsa/
نورا رمضان
عضو نشيط
عضو نشيط
نورا رمضان

مجهوده فى المنتدى : 74

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 6:28 pm

nibrahim كتب:

ندى إبراهيم

تسلم الايادى شغلك اكتر من رائع بالتوفيق يارب

wardah

كروشــ نورا ــية

https://www.facebook.com/groups/coroshetnora
wardah
ايناس عبد المنعم
عضو نشيط
عضو نشيط
ايناس عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالجمعة يناير 06, 2012 8:56 pm

لا شكر على واجب يا ماما نادية وربنا يخليكى لينا يارب على ردك الجميل علينا
rasha khattab
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 3

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 10, 2012 10:02 pm

السلام عليكم يا استاذ خالد توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 3000007232
[b]انا مدام رشا من بنها (القليوبية) ويشرفني اني اكون اول من شارك مع حضرتك من بنها علي ما اظن

انا بعشق الكروشيه وبعرف اعمل كل حاجة بش المشكلة اني مش سريعة بسبب مشاغل الحياة انا كنت بفكر اني ممكن اعلم بنات وابتدي اكون مجموعات ونشارك مع حضرتك بحيث يكون الانتاج اكتر واسرع وان شاء الله اتمني اني اكون قد المسئولية
والله ولي التوفيقتوسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر 3000007232
[/b]
lomlma
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 20

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 3:32 pm

انا حبه انى اشارك معاكو بس انا ممكن اشتغل انا وولدتى دلوقتى اى شئ ممكن يطلب وممكن كمان ابدا اعلم صحباتى الكروشيه حتى نكون فريق و انا من المنوفيه فياريت يكون في حد من الموفيه عضو فى المنتدى حتى اتواصل معاه وبرجاء الرد هل هينفع اشترك ولا لا؟ مكسوف
توتة الجعفرى
عضو جديد
عضو جديد

مجهوده فى المنتدى : 12

مُساهمةموضوع: رد: توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر   توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر I_icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 6:53 pm

انا من اسوان واحب ان اشارك معاكم كادارية

ينفع ؟؟؟؟

توسيع حملة الكروشيه على ارض الواقع وتكوين ادارايين من جميع محافظات مصر
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اقتراح لفتح الاقسام للزوار والاعضاء فى حملة الكروشيه
» اشهر محافظات مصر في الاستزراع السمكي(الجوهري)
» اشهر محافظات مصر في الاستزراع السمكي(الجوهري)
» سنترالات باناسونيك لكل محافظات مصر باقل سعر| شركة مصر تكنولوجى
» اجهزة بصمة بسعر اقتصادي لكل محافظات مصر| شركة مصر تكنولوجى